niedziela, 20 grudnia 2015

Kartki na Boże Narodzenie i rozstrzygnięcie konkursu

Witam Was w przedświątecznym szaleństwie przygotowań.  Po pierwsze ogłaszam wyniki konkursu piernikowo - malowankowego, wygrała go bezsprzecznie:
 Joanna Krzak
 w zasadzie nawet bezkonkurencyjnie.  Asi piernikowe wspomnienie bardzo mi się spodobało. Poświecenie ulubionej bluzy dla ratowania piernikowego dzieła to jest coś :)

Po drugie chciałam pokazać kartki świąteczne, które w tym roku zrobiłam, co prawda trochę późno i nie wiem czy wysłanie priorytetem coś pomoże, żeby dotarły na czas.


Kartki są dosyć proste, do ich wykonania potrzebne są: blok techniczny z kolorowymi kartkami w tym brokatowa, stemple śnieżynki, tusz  (Distres ink), kolorowe wstążki, klej magic, samoprzylepne minipady (poduszeczki). Użyłam też wykrawacza z reniferem, wykrawacza do brzegów, wykorzystałam kawałek falowanej tektury (na choinki), kawałek złotego sznureczka i ozdobnego kartonu z gwiazdkami. Kartki przycinam nożykiem do tapet, na macie do cięcia papieru (dla niewtajemniczonych - to taka zielona podkładka zasklepiająca się).


 Złoty sznureczek, który imituje łańcuch choinkowy owijam wokół choinki, zawiązuję z tyłu i dopiero potem przyklejam za pomocą mini padów do kartonu.

 I widok na pozostałe






6 komentarzy:

  1. Świetne karteczki. Cudownych, rodzinnych i pięknych Świąt. Uściski świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie już chyba wszystko przygotowane, więc pozostaje tylko czekać na pierwszą gwiazdkę. Życzę Ci radosnych świąt.

      Usuń
  2. Jak zwykle przepiękne, dopracowane i oryginalne. Za "naszą" - dziękujemy najserdeczniej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Wam się spodobała.

      Usuń
  3. przesliczne karteczki. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robienie kartek to bardzo fajna zabawa

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)