czwartek, 17 marca 2016

Wielkanocne kartki

Witajcie ... w tak pięknym i słonecznym dniu.
To nic, ze rano był jeszcze przymrozek, ale WIOSNA już nadchodzi i Wielkanoc tuż, tuż. Dlatego dzisiaj pokażę kartki, które zrobiłam w tym roku na święta. Może kogoś jeszcze zainspiruję do zrobienia ich samodzielnie.



 
Wczoraj kupiłam w Lidlu zestaw świątecznych papierów i taśmy dekoracyjne. Skorzystałam też z papierów mojej starszej latorośli, a nawet wykorzystałam jedną z  ulotek z Muzeum Śląskiego !!!! (okazało się że miałam podwójną, a kolorystycznie po prostu idealnie pasowała do kartki).  Przy okazji polecam odwiedzenie muzeum, wystawa historyczna jest naprawdę ciekawa. Spędziliśmy w muzeum 3 godziny i jakoś tak nawet nie zauważyłam kiedy to minęło ...
Wracając do kartek ... wycinacz (puncher) z zajączkami i króliczkiem kupiłam chyba w Empiku w zeszłym roku, a owalny, " jajeczny" przywiozłam z Niemiec. Do wycinania papieru używam nożyka  do tapet i podkładki samozasklepiającej się. Taka podkładka (mata do cięcia) to jest po prostu genialna rzecz :)
  
Po raz pierwszy wypróbowałam nową technikę  Iris folding czyli wykorzystanie małych skrawków papieru i tworzenie jakby zamykającej się przesłony aparatu fotograficznego (patrz kartki poniżej).  




 




 A tu niżej  już widać wiosenne słońce :)

Ostatnio u mnie w domu jest jakieś albumowo - kartkowe szaleństwo, najpierw w styczniu robiłam album na 40 te urodziny, potem moje starsze dziecię robiło kartki (tu je można zobaczyć) na Dzień Kobiet a teraz znowu ja .... oj brakuje nam pracowni.... na szczęście domownicy jeszcze jakoś tolerują ten cały bałagan.

8 komentarzy:

  1. piękne! :) szaro-różowe podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka nieoczywista kolorystyka jak na Wielkanoc ... w rzeczywistości to nie jest szary, ale taki bardziej zgaszony kolor jakby "brudny róż" czy szaro-filetowo-brązowy. Podstawowy papier jest z kolekcji OWL FOLK FIRMY docrafts PAPERMANIA. A taśmy w groszki z Lidla :)

      Usuń
  2. nie widziałam nigdy wcześniej techniki Iris folding - super sprawa, muszę poczytać coś o tym. Bardzo podobają mi się karteczki i muszę przyznać, że też brakuje mi stałego miejsca do pracy z kartkami czy innymi pasjami, takiego tylko dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tej technice dowiedziałam się z gazety, którą zakupiła ostatnio Misia

      Usuń
  3. Każda jest wyjątkowa i piękna:)
    pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo :)
      Mam nadzieję, że wiosna już u nas w pełni zagości... bez porannego drapania szyb w samochodzie :)

      Usuń
  4. śliczne karteczki ale zajączki to mnie rozbawiły ,cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wszystkich kartek, które pokazałam zajączki powstały najszybciej... od ręki narysowane :)pomalowane promarkerami wycięte, przyklejone na taśmę dystansową i już

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)