środa, 20 marca 2013

Wilk i inne zwierzaki

Witajcie!
Z uwagi na nadejście astronomicznej wiosny dzisiaj pokażę coś ze świata przyrody :) , co prawda jeszcze w kolorystyce zimowej...
Najpierw najnowsze dzieło koszulka z motywem wilka. Koszulka była gotowa już tydzień temu, ale ponieważ poleciała (hm.. a może pojechała, poczta ma jednak swoje tajne ścieżki) w liście do jej nowego właściciela nie mogłam jej pokazać.
Koszulka w całości


W przybliżeniu widać granatowy haft (po prawej stronie u góry) który już był i nie chciałam go wypruwać, żeby nie zostały dziury.... Czasem trudno kupić koszulkę jednobarwną bez żadnych nadruków i w dodatku w potrzebnym rozmiarze.. Nie wiem czy też tak macie, że jeśli czegoś konkretnego szukacie to owszem jest, ale albo w innym kolorze albo w innym rozmiarze :)
 Miałam problem z przeniesieniem choćby zarysów wzoru na koszulkę. Koszulka bawełniana dzianina, kolor szary melanż. Ani czarny ołówek, ani biała kredka nic się nie chciało odbić, no coś tam się odbijało ale bardzo słabo widoczne, ale w końcu się udało :)
 

Czyż nie ma sympatycznej mordki, nawet  trochę jakby się uśmiechał...


A może się uśmiecha, bo widzi tego gościa poniżej ;)


Bo ten kolega mimo, że też szarawy to jednak niezaprzeczalnie wiosenny ... Jak widać po dacie to już trochę archiwalne zwierzątko.

A na koniec jeszcze taki maluszek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)