sobota, 23 marca 2013

Torba z malowanym motylem

Witam!

Dzisiaj skończyłam szyć i malować torbę z motylem. Największy problem jak zwykle stanowiło wymyślenie, co ma być  na torbie.... Miałam skrajne pomysły - może jakiś zamek, albo krajobraz, może inicjał z celtycką plecionką albo ptak, a może duuuże oko. Torba miała być z czarnego płótna a podszewka biała w niebieskie kwiatuszki, stąd myślałam o motywie w kolorze niebieskim. Oczywiście torba ma być dodatkiem do  prezentu - apaszki, której jeszcze nie miałam. Z racji tego, że przeziębienie uwięziło mnie w domu zakup apaszki zleciłam córce. Hm... chyba nie do końca wyjaśniłam jej o jakiej kolorystyce myślałam i w rezultacie kupiła apaszkę w rudym kolorze :)
 W związku z tym nastąpiła zmiana planów, na szczęście miałam materiał pomarańczowy w białe groszki. A na rudą kolorystykę miałam pomysł, bo w trakcie poszukiwań rzucił mi się w oczy pomarańczowy motyl. I tak powstała torba :) Dzisiaj tylko zdjęcia torby, bo mam zamiar zrobić D.I.Y. - malowanie na torbie...

 A oto i ona w całej okazałości


Ma ukryte życie wewnętrzne, czyli podszewkę z kieszonką.


Kilka szczegółów - w pomarańczowym kolorze :) Swoją drogą mój Ulubiony Mąż stwierdził, że to torba gadżet reklamowy jednego operatora sieci komórkowej ... zgadnijcie jakiej  :)


I jeszcze małe wypustki z boku torby....

  
Na koniec powiększenie motyla


Na dzisiaj tyle, postaram się przygotować D.I.Y. z malowania motyla..
Pa, pa trzymajcie się ciepło bo za oknem mimo dzisiejszego pięknie świecącego słońca raczej mroźno... Ciekawe czy w poniedziałek odpalę samochód po kilku dniach postoju ?!

Pozdrawiam  :)

12 komentarzy:

  1. A nie mogłabyś dodać tego gadzetu z obserwatorami bo ja nie chcę juz więcej przegpić żadnego Twojego postu z cudami.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bym mogła, ale nie mam pojęcia co to :)))) muszę się poradzić mojego "guru" blogowego albo mojej strasznie dorosłej córki lat 18 i pół :))))

      Usuń
  2. Super! motyl piękny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widziałam, jak ta torba chodzi z właścicielką do pracy! Myślę, że droga do pracy jest milsza, jak ma się taką fajną rzecz przy sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że jest użytkowana :))) motylki potrzebują dużo powietrza i w sumie powinny latać ale mogą też spacerować ze swoją panią :)))

      Usuń
  4. fantastyczna jest ta torba :) pozdrawiam E.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powtórzyć taką torbę, tylko w innej wersji kolorystycznej:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)