środa, 13 marca 2013

Letnie wspomnienia

Zima nie chce odpuścić, a ja już chcę rozkwitu wiosny :)
Dla wprowadzenia letnich klimatów i  ocieplenia wyciągam z mojego archiwum chusteczki na lato.


Chusteczki szyłam i malowałam na festyn w szkole mojej córki. Motywy ulubione przez dziewczynki czyli myszka Diddl i Hello Kitty. Był dwa rodzaje: klasyczne, trójkątne i prostokątne z gumką. Wiem, że się sprawdzają, bo nawet sama w podobnej chodziłam.



A to jeszcze zestawienie z opaskami z Avatara. Jak się można domyślić malowałam je w okresie fascynacji filmem. Chciałam, żeby było też coś dla chłopców.   

 I jeszcze zbliżenie na chusteczki...


Polecam uszycie i namalowanie takiej prostej chusteczki na lato dla swojej pociechy. Na początek wystarczą trzy kolory farbek: czarny, żółty i czerwony. Chociaż żeby było prawdziwie "dziewczynkowo" trzeba mieć różową farbkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)