środa, 3 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy

Już od kliku lat z nastaniem Adwentu pojawia się u nas kalendarz adwentowy. Wykorzystuję uszyte już wcześniej woreczki, uzupełniam tylko numerki, które czasami gdzieś giną :) i oczywiście napełniam różnymi słodkościami.
Właściwie przygotowuję już trzy takie kalendarze, jeden dla nas, drugi dla mojej studentki do akademika, a trzeci dla moich ciotecznych bratanków. Tylko nasz jest kalendarzem wiszącym, pozostałe to kalendarze "koszykowe".  Jak wyglądały w zeszłym roku możecie zobaczyć tutaj.
A tak wyglądają w tym roku...



  Woreczki przed napełnieniem... jak widać woreczek to po prostu prostokąt materiału zszyty wzdłuż dwóch brzegów. Wstążka do związywania jest przyszyta ok.2 cm od górnego brzegu.


A tu już napełnione

  A co w środku... różne rzeczy, które lubią łasuchy :)
A czy Wy też robicie adwentowe kalendarze?

4 komentarze:

  1. Obecnie robie kalendarza adwentowego, bo u Mnie w domu nie ma dzieci... ale kiedyś na pewno będę robic, bo bardzo mi sie ten zwyczaj podoba!
    Śliczny twój kochana:)
    przesyłam cieplutkie uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz adwentowy można zrobić nie tylko dla dzieci, można go zrobić dla swojego mężczyzny albo w (przypadku singli) dla siebie :)

      Usuń
  2. Super. Sliczne woreczki. Musze to wypróbować.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz adwentowy to bardzo fajny zwyczaj :) warto sobie taki zrobić

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)