poniedziałek, 24 lutego 2014

Jak zrobić strój Calineczki czyli pomysł na przebranie

Karnawał jeszcze trwa więc może przyda się mój pomysł na przebranie dla dziewczynki. Moja córka w przedszkolu na przedstawieniu miała wystąpić jako Calineczka, oczywiście potrzebny był strój. Ponadto w trakcie przedstawienia, lalka miała zastąpić moją małą aktorkę, czyli potrzebny był identyczny strój dla lalki. Wykorzystałam biały t-shirt, doszyłam do niego różową spódniczkę, a na wierzch różowy tiul. Na bluzkę doszyłam aplikację z różowego atłasu z reszty materiału zrobiłam przepaskę na włosy.



Buciki - baletki chyba z H&M . I jeszcze zbliżenie na lalkę...

Było to już kilka lat temu... chyba z 8... w epoce sprzed aparatu cyfrowego, przynajmniej w mojej rodzinie :) dlatego mam tylko kilka zdjęć. I trochę żałuję....
P.S. Zainteresowanych szczegółami stroju odsyłam do nowszego posta (klik)

7 komentarzy:

  1. Ooooo jaka słodka calineczka! Zosina to śliczna minka-dobrze poznaję?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona ci to, ona we własnej osobie, tylko teraz trochę urosła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i słodziutka Calineczka:) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kiedyś faktycznie była jak Calineczka teraz racze żyrafa :)

      Usuń
  4. Spódniczka tiulowa dla dziewczynki to uroczy i modny element garderoby, który daje dziecku poczucie wyjątkowości i elegancji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)