czwartek, 4 kwietnia 2013

Pokemony

Witam was u schyłku kolejnego śnieżnego, wiosennego dnia:). Zima po prostu nie chce odejść, ale jest już coraz dłużej jasno i w końcu śnieg się rozpuści i będzie zielono i słonecznie :))) Trzeba myśleć pozytywnie :) mamy po prostu więcej czasu na przygotowanie nowej letniej garderoby :)))
No właśnie może w końcu uwolniłabym jakieś tkaniny, co leżą schowane pod łóżkiem :)
Na razie pokażę Wam coś z moich malowanek- dzisiaj temat rzeka POKEMONY


Z tym napisem wiąże się śmieszna historia. Obrazek oczywiście podpatrzyłam gdzieś w sieci, napis znajdował się na bardzo ciemnym, prawie czarnym tle. Namalowałam, pochwaliłam się siostrzeńcom mojego Ulubionego Męża, a oni na to że Pika-chu powinien mieć czarne końcówki uszu.. przyjrzałam się i faktycznie Kardynalny BŁĄD.


Kolejny stworek :) niestety nie pamiętam jak się zwie :)))


A ten ma pokemonowy napis, przerobiłam literki żeby było bardziej stylowo.
Na koniec pokemon straszliwy, który ponoć jest najlepszy i THE BEST
no nie wiem... ale o gustach się nie dyskutuje, zwłaszcza z młodzieżą :)

Wszystko co dzisiaj pokazałam malowałam akrylowymi farbami do tkanin na bawełnianych koszulkach. Zachęcam do malowania, bo to nie jest trudne, a można mieć zrobić dziecku taką "specjalną" koszulkę :))
Pozdrawiam
i zachęcam do komentowania i zadawania pytań :)

6 komentarzy:

  1. Zapraszam po WYRÓŻNIENIE
    na Zręczne Ręce:)
    http://zrecznerece.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-juuuupiiii.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za wyróżnienie :) to moje pierwsze :)
      i pewnie mi trochę czasu zajmie znalezienie odpowiedniej liczby nowych blogerek :) bo ciągle odwiedzam strony dziewczyn, którę już mają blogi prowadzone od dłuższego czasu, a chyba w akcji chodzi raczej o takie zielone nowalijki blogowe jak ja
      ale postaram się :)

      Usuń
  2. Witam, ja też zaczęłam od specjalnych koszulek dla moich dzieci, a teraz mam do "obmalowywania" koszulki ich znajomych itd :)

    Pięknie malujesz. Podziwiam i z przyjemnością będę tu zaglądać częściej.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, zwłaszcza, że sama jesteś osobą malującą :)

      Usuń
  3. Ten drugi stworek to Eevee ;) Nie, nie gram w poki, ale pamiętam, że to ten prawie tak ładny jak Pikachu ;) Świetne te koszulki! Domyślam się, że znajome dzieciaki nie dają spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam trochę przerwy, bo moje dziewczyny już mnie przerosły :) ale jeszcze zostają dzieci krewnych i znajomych królika :)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)