poniedziałek, 24 listopada 2014

Kartki na Boże Narodzenie czyli ciąg dalszy wycinanek

Przez weekend powstały kolejne kartki na akcję wolontariatu. Wykorzystałam nowy wycinacz z reniferem kupiony w "dobrym sklepie muzycznym" czyli w sieciowej księgarni, która coraz bardziej staje się skrzyżowaniem sklepu papierniczego z pamiątkarsko - upominkowym :)... ale może to dobrze?
 Dodatkowo użyłam wycinacz - gwiazdkę, wycinacz do koronkowego brzegu, karton, złoty cieniutki sznureczek, srebrne tasiemki pasmanteryjne,  wstążkę w kratkę, klej polimerowy, klej w sztyfcie, pisaki, lakier do paznokci z brokatem   to chyba już wszystko :)



 Miałyśmy sporo zabawy... każda kartka to prototyp :) a jednocześnie niezły bałagan w pokoju, bo niestety nie mam pracowni ;(
Resztę kartek możn

A tutaj można zobaczyć kartki zrobione przez moją starszą  córkę





 Zapomniałam jeszcze o drukarce :) bez niej nie byłoby tak profesjonalnych napisów :)


Na razie robimy przerwę w produkcji kartek :) Trzeba się zająć kalendarzem adwentowym...

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ręcznie robione kartki - dostawać i dawać. Właśnie uświadomiłam sobie, że nie wiem, co mi sprawia większą frajdę - robienie tych kartek, czy otrzymywanie.
    Przejrzałam wszystkie Wasze kartki i oczy mi się zaświeciły do tych witrażowych z poprzedniego posta. Takie energetyczne, takie ciepłe, takie, że eh!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję jeszcze zrobić te witrażowe, ale muszę dostać Promarkery mojej córki ... i wymyślić nowy wzór :)

      Usuń
  2. Przepiękne kartki! Zazdroszczę talentu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że spora jest tu też zasługa odpowiedniego sprzętu np. wycinarek ;) albo pędzelkowych pisaków

      Usuń
  3. Bardzo lubię kartki swiąteczne... Twoje są kochana prześliczne!
    ściskam mocno, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię i dostawać i robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne, Agnieszka tak mnie natchnęłaś że dziś w sklepie Li.. kupiłam gotowe karty na które można naklejać itp Może uda mi się coś pokrzyżykować w międzyczasie i też zrobię jakieś karty do wysyłki :) tak swoją drogą to bardzo dużo różnych ciekawych rzeczy do robienia kartek tam było
    Pozdrawiam E.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie było dużo bardzo fajnych materiałów i długo stałam wybierając co kupić, a z czego zrezygnować. Oczy i serce :) mówiły kup koniecznie jeszcze to i to, ale rozsądek podpowiadał, żeby ograniczyć szaleństwo zakupowe :)

      Usuń
  6. Wszystkie są cudne! Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj jeszcze powstały kolejne kartki, ale mam nadzieję, że już naprawdę koniec tego bałaganu w pokoju :)

      Usuń
  7. Prześliczne karteczki. Kazda inna i wyjatkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec wzory powtarzały się jednak, żeby trochę przyspieszyć tempo prac :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)