niedziela, 7 lipca 2013

Lniana torba z nenufarem

Witajcie!
Znowu zaczynam od chwalenia się :) Córcia dostała się na architekturę :)
Ufff odetchnęliśmy.... była spora konkurencja ale jej się udało :)

Jestem w trakcie szycia kolejnej lnianej torby. Tym razem nie pokażę jeszcze efektu końcowego, bo torba będzie koprodukcją :)
materiały: oliwkowy len, bawełniana koszula z SH, farby akrylowe do tkanin ...
Tym razem zacznę od kwiatka :)


Na zdjęciu części składowe: torba, podszewka i uchwyty.




A tak wygląda torba od środka...


Jak już zostanie uszyta.... pokażę w całości :)
Pozdrawiam wszystkich czytaczy i oglądaczy




18 komentarzy:

  1. ślicznie to wygląda :) arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na razie materiały wyjściowe :) teraz szukam inspiracji co namalować na następną torbę, która już w części jest uszyta :)

      Usuń
  2. Gratulacje dla córki :-) torba super

    OdpowiedzUsuń
  3. dla córci gratulacje!
    a ja stwierdzam, że po prostu uwielbiam Twoje rysunki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje :) miło mi, że podobają Ci się moje malowanki... z nenufara nie do końca jestem zadowolona .... lepiej wyszedł mi collie :)

      Usuń
  4. Gratuluję zdolnej córki! nenufar super, będzie fajna torba :) Pozdrawiam i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że torba będzie się podobać przyszłej właścicielce

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Nenufar jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jeszcze nie skończona a już taka piękna! Nenufar wyszedł śliczny!
    Gratulacje, gratulacje dla świeżo upieczonej studentki!!! No to nowy etap w Waszym życiu się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie zaczyna się syndrom opuszczonego gniazda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem:), podziwiam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś, a w zasadzie, że byłaś gościem mojego bloga :))

      Usuń
  10. Teraz będę "wpadać" do Ciebie częściej i mam nadzieję na rewanż ale w realu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :) fajnie jak dzieci idą w ślady rodziców i mają jeszcze więcej z nami wspólnego
    EB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no nie wiem, teraz będzie jeszcze gorzej z decyzją przy remoncie np. pokoju, bo każdy będzie chciał inaczej, trzy różne wizje do pogodzenia :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)