wtorek, 13 maja 2014

Pocieszanka czyli nagroda pocieszenia

Jakoś nie mam szczęścia w losowaniach, dlatego bardzo się ucieszyłam, że dostanę pocieszankę.
W zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesympatyczna przesyłka z nagrodą pocieszenia z Candy od pocopotki.

W środku koperty były same skarby, sami zobaczcie co dostałam ...


 Pocopotka ostatnio szaleje z biżuterią, kolczyki i zawieszka  które dostałam są jej dziełem, zajrzyjcie do niej na bloga :)



I jeszcze NOTES SZERYFA zrobiony specjalnie dla mnie !!!!!!!! - bardzo podoba mi się nazwa :) ale jeszcze się zastanawiam jakiego rodzaju treści powinny się tam znaleźć..... no bo w końcu szeryf to ktoś, kogo zdanie się liczy..... tylko żeby nie okazało się, że to nie ja jestem w naszym domu szeryfem.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)