środa, 8 kwietnia 2020

Wielkanocne dekoracje czyli poduszki z królikami


W zeszłym tygodniu w moim domu zagościły króliki ...
Jak to u królików bywa w krótkim czasie się rozmnożyły...



 tu uwieczniłam proces rozmnażania... 

A to już  prawie całe moje stado



A tak wygląda tylna strona poduszki. 



Jak się Wam podobają moje futrzaki?

P. S.  Króliki malowałam akrylami do tkanin. Poduszki uszyłam z bawełny w piękny kwiatowy wzór... Niestety chyba nie tylko mnie się spodobał, bo już go w sklepie nie ma :(

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna jest ta królicza rodzinka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi się było z nią rozstawać.. dlatego jeden został u mnie. Jeśli gdzieś jeszcze taki sam materiał w kwiatki uda mi się kupić - to zrobię królikowi nową rodzinkę. 😁

      Usuń
  2. Ale przytulaśne te króliczki :) Takie całoroczne. Cudnie wkomponowane w te kwiatki. Wprost oczu nie mogę od nich oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że Ci się spodobały
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za udostępnienie tak interesującego i pouczającego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza pod postem :)